Thursday 16 February 2012

make it slowly

Assalamualaikum w.b.t

Aku tak taw, masuk kali ni entah ke berapa kali aku berbuat sedemikian.. Lebih 3 kali, mungkin 10, atau seberapanya lah. Dan hopefully lah kali ni tekad ku panjang mintaknya.

Tadaaaa, aku dah deaktifkan pun laman muka buku.. Ini tanda sokongan terhadap adikku jugak coz dia pun deaktif sebab nak PMR..*k, fine aku tipu..heheee


Ekceli, aku nak cabar diri sendiri, sejauh mana ketahanan aku melawan nafsu-nafsi dok online t 24 jam. Siyesly, bila dah berfacebooking nanti, baik setting tuk 5 minit boleh jadi 5 jam. Sobab tu lah aku nak off kan diri dari social media networking ni.

Almaklomlah, sem dpn ni adalah penghabisan. Kiranya, sejajar dgn azam baru lah kot..chewahhh..1 hal lagi, aku bukanlah tipikal dok update status kt fb nuh tp rajin menstalking orang. So, bagi mengurangkan aktiviti tu, inilah caranya kan?? *elehh mcm cara lain tak boleh pakai pulak?? Tengoklah nanti, 1 fine day aku akan bukak gak, masa tu mungkin aku dah boleh control ke-addicted-an aku dgn fb ni kot..hahaa..

Wokeyhhh, I've got to go.. Till meet then.. So, chill k  =)



No comments:

Post a Comment