Wednesday 22 February 2012

dah kata dah ...

Assalamualaikum w.b.t

See, tak capai pun masa target, dengan tak sabor nye aku dah pun mengaktifkan semula muka buku. Hahahaaa..Ceyt, cakap tak super bikin ini budak... Aku rasa paling lama aku dapat berahan pun lebih kurang 2 minggu.

Tapi aku pikir balik, berguna sebenarnya muka buku ni. Nak2 lagi dengan kemajuan teknoogi la ni, orang semua gunakan benda alah tu untuk sampaikan ape2 maklumat. Nan-hado lagi tampal memo-memo ni segala. Kalau ada pun sangat la limited. Tak kuasa nak buat satu2 edar ke pelosok tempat kann.

Itu pasal la aku ambil keputusan tu..Heheeeee.. Tapi!!!! doesnt mean la aku nak sambung kerjaya tak bertauliah aku dulu, ye dak? Mungkin lepas ni aku juz open it untuk mengetahui perkembangan semasa. Yang selebihnya tu bergantung pada keadaan..heheheeee

So, till meet then =)

p/s: mungkin aku perlukan kurangkan untuk berkata-kata

No comments:

Post a Comment