Saturday 14 January 2012

RASA ...

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua moga bahagia

Masa yang seharusnya di utilize untuk study but I waste it with this kind of stuff, huh? Seriously, when the mood is fly away, I don't know what to do..

Hokeyhh2, just give few minutes to share my thought here.kihkihkihh

Sebagai manusia biasa kita takkan lari dari kenyataan untuk terasa dengan apa2 saja. Tipulah kalau hati u'olls semua tak rasa apa2 if somebody around did something yang boleh mengecilkan hati tu *the fact is, hati manusia tak pernah mengecil. Am I right?

Back to topic, I know dalam kita dok menjaga hati people around kita takkan assume yang kita boleh menyakiti or somehow kita disakiti.. *you know better yourself, kan?

Kadang nak terlalu menjaga tingkah laku ni or tutur kata sekalipun susah. Contohnya bila kita bergurau of course in our side, that joking is such joking. Nothing at all. But, how about with other party? Mungkin mereka tidak menganggap itu sebagai gurauan akan tetapi boleh menjadi punca perselisihan. You guys get what I mean kan?

Hmmmmm, susah kan? Kita takkan mampu nak puaskan hati semua orang because we are not perfect. Betul tak, so whatever yang kita bakal or nak buat sekalipun, let it be naturally that really comes from your sincerity.   People might have difference thoughts about you but they don't have the right to judge on you. So let it be and take it positively, ok :-)

So, till meet then..

Wassalam =)

Endnote: I'm a wordless person but it doesn't mean that I've nothing to say. You know what, silent is better than loud. Just keep it by yourself and let Allah s.w.t knows better.
Endnotes: There's no credito to weheartit because it really comes from the bottom of my heart. So, if you guys terkecil hati dengan coretan I ni, I really sorry, ok =)

No comments:

Post a Comment